...tanz O gheire

همه چی هست!!!

...tanz O gheire

همه چی هست!!!

سلام 

من چند روز رفته بودم مسافرت و نتونستم براتون پست بذارم. 

جای همتون خالی بود. 

از همه کسایی که در طول این مدت بازم به وبم سر میزندن متشکرم. 

 

 

فقط من تو این مسافرت یه سوال برام به وجود اومد که هر میدونه لطفا جواب بده: 

چرا اصفهانیا و مشدیا اینقدر از هم بدشون میاد به طوری که اگه شما مشدی باشین و برین تو مغازه های اصفهانم و اونا بفهمن که مشدی هستین بیرونتون میکنن و بالعکس؟

نظرات 9 + ارسال نظر
مرضیه یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 11:01 http://parvaz650.iran.sc

اینو من نمیدونم چون من شمالیم
راستی گفتی شمال اومدی کجاهاش اومدی ؟؟؟؟
خوش گذشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ساری و بابلسر و چند تا جای دیگه . زیاد به سمت غرب نرفتیم.
اره عزیزم

مرضیه یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 11:09

خو منم واسه شرق نیستم واسه مرکز مازندرانم دریای نور رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من نوریم

نه نرفتم.ایشااله دفه بعد حتما میرم

فرشته یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:41 http://sunshine77.blogsky.com

به خاطر این که جفتشون بدجور خسیسنهم دیگه رو می شناسن که چه قد چونه می زنن

شاید.:))

فرشته یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:43 http://sunshine77.blogsky.com

می گم شماها مثه این که رفتین ایرانو فتح کردینا

نه بابا .تازه فهمیدم ایران چه قدر بزرگه

niki یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:47 http://noonmesleniki.blpgfa.com

naaaaaaaaaaaaaa
ki gofte?
shayad taraf moshkele shakhsi dashte ba mashadia
upam montazeretam

من گفتم.

امدم

mahtab یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 14:05

سلامچه عجب
اتفاقا ما هر وقت رفتیم اصفهان مهمون نوازیشون 20 بوده

چه جالب.شماها دیگه خیلی خوشانس بودین

قضاله دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 07:00

وا بدشون میاااااد ؟ جه عجیب ! ما که بدمون نمیاد!

بله.چون ما ادمای خوبیم

fafa.tk سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 09:48

واقعا؟؟؟؟

شما ها مگه نمیدونین این موضوعو؟

4.مریم پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 10:05

رفته بودیم کوهسنگی یه دفتره بود هرکی میومد یه جمله مینوشت درباره اینکه اگرشهرداربودم...یه نفرفقط ازمشهدیا بد نوشته بود،هیچی دیگه ازیاروپرسیدم طرف اصفهانی نبوده؟!اونم تاییدکرد!

حالا هی اینا میگن نه اصفانیا خوبن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد